SPIS TREŚCI

Temat numeru

  • Zgody marketingowe – kluczowe pojęcia i otoczenie regulacyjne
  • Zgoda marketingowa na tle wypowiedzi regulatorów
  • Jak zebrać zgodę marketingową

Organizacja

  • Ochrona danych w chmurze a koregulacja
  • Nowe transferowe standardowe klauzule umowne
  • Zasada przejrzystości a racjonalne decyzje dotyczące prywatności

Administrowanie

  • Ochrona sygnalistów w świetle przepisów o monitoringu
  • Beyond use danych osobowych
  • Reagowanie na naruszenia ochrony danych w praktyce
  • Wybrane aspekty prawa dostępu do danych osobowych

Prawo i orzecznictwo

  • Weryfikacja deklaracji śmieciowych
  • Znaczenie i przyszłość prawa do przenoszenia danych
  • Dochodzenie roszczeń, czyli kto i po co potrzebuje danych

Wokół tematu

  • Prawo ochrony danych osobowych w Chińskiej Republice Ludowej

Rubryki

  • UODO: Ocena naruszenia z punktu widzenia osoby poszkodowanej
  • PROCEDURY: Deklaracje źródła ciepła w kontekście rodo
  • WZORY: Wzór zawiadomienia o naruszeniu ochrony danych osobowych
  • NIEZBĘDNIK ABI: Technologie zwiększające prywatność – wyzwanie dla IOD
  • ORZECZNICTWO EUROPEJSKIE: Interpretacje krajowych sądów
  • PYTANIE-ODPOWIEDŹ: Nowa ustawa o kasach zapomogowo-pożyczkowych