SPIS TREŚCI

Temat numeru

  • Działanie ekosystemu reklamy behawioralnej na gruncie rodo
  • Reklama spersonalizowana w modelu programatycznym

Organizacja

  • Ataki „na człowieka”, czyli phishing i ransomware w praktyce
  • Współdziałanie administratora z przetwarzającym w trakcie kontroli UODO
  • IoT – prywatność, bezpieczeństwo i zagrożenia

Administrowanie

  • Uprawnienia inspektorów UODO i ograniczenia tych uprawnień
  • Żądanie dostępu do danych cz. 2
  • Niewspółmiernie duży wysiłek w realizacji wtórnego obowiązku informacyjnego

Prawo i orzecznictwo

  • Ustawa sektorowa, czyli czy jest się czego bać?
  • Nowa dyrektywa w sprawie otwartych danych – najważniejsze zmiany
  • Odcinkowy pomiar prędkości i ochrona danych
  • Publikacja wystąpień pokontrolnych w BIP

Wokół tematu

  • Umowy dotyczące interesów przedsiębiorcy a pracownicze akta osobowe i rodo

Rubryki

  • UODO: Realizacja praw osób w umowach powierzenia
  • ABSURDY RODO: Kreatywne podejście do przepisów w marketingu
  • WZORY: Zgoda jednorazowa i ciągła
  • PROCEDURY: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • NIEZBĘDNIK ABI: Środki bezpieczeństwa dla urządzeń IoT
  • PYTANIE-ODPOWIEDŹ: Zgody i upoważnienia