SPIS TREŚCI

Temat numeru

  • Nagrywanie rozmów a ochrona danych osobowych
  • Przetwarzanie danych w call center
  • Nagrywanie rozmów pracowników z klientami

Organizacja

  • Wdrożenie procedury zgłaszania nieprawidłowości w organizacji
  • Urząd w sieci – od postu do polityki ODO
  • Współczesne narzędzia analityczne stron WWW

Administrowanie

  • Rozumienie pojęcia danych osobowych w świetle orzecznictwa TSUE
  • Przetwarzanie danych osobowych w ramach zfśs
  • Wpływ oligopoli dostawców usług SaaS na implementację rodo

Prawo i orzecznictwo

  • Szwedzki organ kontra sprzeciw i marketing bezpośredni
  • Aktualizacja zakazów związanych z profilowaniem danych osobowych na gruncie DSA
  • Amerykańska ustawa o ochronie prywatności

Wokół tematu

  • Transfer danych osobowych z Turcji

Rubryki

  • UODO: Zaufany odbiorca przy ocenie naruszenia danych osobowych
  • PROCEDURY: Wstępna kwalifikacja zgłoszenia jako sygnalizacji w rozumieniu uos
  • REJESTRY PAŃSTWOWE: Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
  • NIEZBĘDNIK ABI: Lista kontrolna dla dostawcy chmury weryfikująca stosowane środki bezpieczeństwa
  • ORZECZNICTWO EUROPEJSKIE: Dane osobowe byłych pracowników
  • PYTANIE-ODPOWIEDŹ: Technologie śledzące