Przewiń do zawartości
Temat numeru
- Nagrywanie rozmów a ochrona danych osobowych
- Przetwarzanie danych w call center
- Nagrywanie rozmów pracowników z klientami
Organizacja
- Wdrożenie procedury zgłaszania nieprawidłowości w organizacji
- Urząd w sieci – od postu do polityki ODO
- Współczesne narzędzia analityczne stron WWW
Administrowanie
- Rozumienie pojęcia danych osobowych w świetle orzecznictwa TSUE
- Przetwarzanie danych osobowych w ramach zfśs
- Wpływ oligopoli dostawców usług SaaS na implementację rodo
Prawo i orzecznictwo
- Szwedzki organ kontra sprzeciw i marketing bezpośredni
- Aktualizacja zakazów związanych z profilowaniem danych osobowych na gruncie DSA
- Amerykańska ustawa o ochronie prywatności
Wokół tematu
- Transfer danych osobowych z Turcji
Rubryki
- UODO: Zaufany odbiorca przy ocenie naruszenia danych osobowych
- PROCEDURY: Wstępna kwalifikacja zgłoszenia jako sygnalizacji w rozumieniu uos
- REJESTRY PAŃSTWOWE: Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych
- NIEZBĘDNIK ABI: Lista kontrolna dla dostawcy chmury weryfikująca stosowane środki bezpieczeństwa
- ORZECZNICTWO EUROPEJSKIE: Dane osobowe byłych pracowników
- PYTANIE-ODPOWIEDŹ: Technologie śledzące
Do góry